Alla inlägg under december 2014

Av Stick och baka! - 22 december 2014 15:18

Mysigt älskar detta   

Av Stick och baka! - 22 december 2014 15:12

          Nu så har jag gjort köttbullar , janssons, revbensspjäll och skinkan är  i ugnen. 

Alla klapparna är inslagna 

Längtar till våra nära och kära ska komma

GOD JUL TILL ER ALLA 

Av Stick och baka! - 22 december 2014 14:56

    Hej

bilder på tårtan åt mitt barnbarn, denna hade min dotter gjort 

Av Stick och baka! - 22 december 2014 14:54

                Hej

här kommer fler bilder från göteborg,

Vi åt på en fransk resturang jätte gott va det 

Här kommer bilder 

Av Stick och baka! - 16 december 2014 17:40

Hej

vi var på en fransk resturang och åt , jätte gott

Jätte god pizza med en tunn tunn deg, och deras goda vitlöks bröd,

med aioli till.  Min dotter med sambo och deras yngsta barn (ville inte vara med på bild)  

Av Stick och baka! - 16 december 2014 17:25

Där är alltid fint på rummen, inget lyx men vi ska ju bara sova där, 

frukosten är alltid fin den med, massor att välja på.

De har glutenfritt och laktosfritt, vid andra allergier hade jag tagit kontakt med de innan

man kommer dit.

De har en barnhörna i frukost rummet.

deras ute plats är fin och där är fint på sommaren utsikt till berget.

Deras entre är fin och välkommnande, alltid jätte vänlig personal.

deras bar är bra och lite gott tilltugg.

Så att de gjort en storsvit (tog bild på detta).

billigt att bo där tycker vi, nära till spårvagnarna och

där ligger lite affärer utan för hotellet.,

Hamnen ligger ett stenkast därifrån.

Av Stick och baka! - 16 december 2014 16:00

Hej

Hotellet heter spar hotell i majorna här kommer lite bilder                                         

Av Stick och baka! - 15 december 2014 17:17

Hej 

har varit i Göteborg söndag till måndag .

Ett av mina barnbarn fyllde två år och det firade vi där ,

sen tog vi med henne ner till oss, det är så underbart 

att få ha henne hon är så duktig och pratar jätte mycket nu,

nu säger hon morfar med , jag blir så stolt över denna söta unge.

Vi bodde på sparhotell i majorna där är frächt och fint även lite bilder därifrån.

Är ni i göteborg så testa detta hotell, ligger precis vid hållplats till 

spårvagnarna 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards