Alla inlägg den 7 februari 2015

Av Stick och baka! - 7 februari 2015 14:48

    Nu kommer den utlovade bilden på denna smörgåstårta.

Av Stick och baka! - 7 februari 2015 12:26

Hej

Idag kommer min dotter och hennes lilla dotter, de åker ju alltid tåg 

till oss ( de bor ju i Göteborg) det ska bli så mysigt.

Gjort smörgåstårta, hoppas den blir god , bild på tårtan kommer sen.

Handlat nappar och ny nappflaska till mitt barnbarn. 

Hon är två år och två månader , hon säger momo och mofa,hon är så

jätte söt det är min Prinsessa och den minste är ju min Prins .

Nu längtar man så det gör ont.

Om en stund kommer vår äldste son med fru och deras fina ,

hundar Cindy och Zäta .

Och nu kommer vårt yngsta barn med ( vår son ),

Jag älskar att få ta hand om mina barn .

Har fått operstionstid nu med Skönt ( ska få opererat bort mitt brock)

det är stort och jag har jätte ont emellanåt,

( en vecka sedan jag fick åka akut med ambulans hade så fruktansvärt ont, blev inlagd,

skikt röntgen igen , brocket är stort väger över 1kg )

vill väldigt gärna bli frisk. 

Ha nu en skön lördag

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards