Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Stick och baka! - 15 februari 2015 16:04

Hej

fick sms av min fina svärdotter, vi blev bjudna på nybakat och kaffe.

Detta var jätte gott, jordnötskakor och små fina semlor.

Jätte gott , deras hundar är så underbara.

Fortsatt bra dag till er alla.

 

Av Stick och baka! - 15 februari 2015 11:05

    Hej

I dag blir det lite tvätt och städ och stickning med förstås.

håller på med Pippi tröja till mitt äldsta barnbarn ( två år och två månader).

Det blir en lång pippi tröja , bra tycker jag går ner en bra bit om ändan.

middag här i dag blir Biff Rydberg bild bevis senare.

Lotta är ute på sin promenad med pappa , detta älskar lilla Lotta,

varje dag en promenad runt om kyrkan och dammen ,

är så duktig på att promenera.

Sen blir det pyssel med henne när hon kommer hem.

För ett tag sen var vi på panduro hobby outlet i Malmö,

jätte fina påsk saker köpte vi , massor av pyssel detta tycker Lotta om.

Ha nu en fortsatt bra dag .

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards