Alla inlägg den 20 mars 2015

Av Stick och baka! - 20 mars 2015 11:19

    Hej

Vi kunde se lite bara bildbevis. 

Av Stick och baka! - 20 mars 2015 11:17

  Hej 

Nu har min mamma och bengt fått inlagt nytt golv i vardagsrummet .

Efter vattenläckan. Snyggt bildbevis.

Av Stick och baka! - 20 mars 2015 10:58

            Hej

 Jag har hämtat hem pippitröjan till mitt stora barnbarn och hämtat tröja till mitt ynsta barnbarn (dödskalle tröja och mössa till den)

bilder kommer här . pipp tröjan är på mitt äldsta barnbarn, hon blev jätte gald

Av Stick och baka! - 20 mars 2015 07:55

Hej 😍😍

Denna dag kommer att bli en lång väntan innan dottern med familj kommer.

Men Gud vad jag längtar och tänk i morgon kommer mina andra barn plus 

min fina svärdotter. Ska handla lite till sonens kalas.

Det ska vara kyckling, rostbiff, räkor, sötsur sås, glasnudlar, basmati ris,

 baguetter , majs, och av allt detta ska det bli plockmat sa min son ,

han fixar detta själv och till efterrätt blir det smördegsplattor, med nutella och hallonsås till, det blir ju godis och chips med förstås. Låter spännande lovar att visa med bilder och berätta om allt detta.

I dag när jag steg upp var solen på väg att bryta igenom och det har frusit i natt,

detta tycker jag inte om men men ,det var ju så fint väder i går soligt och knappt någon vind.😀

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards