Alla inlägg under mars 2015

Av Stick och baka! - 6 mars 2015 12:56

Hej min yngste son fyller 26  år mina tårar trillar på min kind,

jag mår ju skit har ont och har ett sådant illamående , så mat för mig är

DÖDEN bara mat osen är så grymt att jag kan inte äta alls nu,

får tvinga i mig nyponsoppa ( kall) och proviva jordgubb och citronfil, detta står

på min meny nu ,men det kommer ju att bli bättre om ett tag , fast när man är i skiten

ser allt nattsvart ut, FaceTime med barnbarn i Göteborg ,

mitt äldsta barnbarn ( jag fick ett brev av henne stoppat ner hennes finaste klistermärke 

till sjuka mormor gulliga gulliga lilla du 

Har fått så mycket fina blommor av min man och lilla Lotta av min mamma med man 

och av min arbetsgivare säger bara Tusen Tack till allihopa som ringer och skickar SMS och tack för de fina blommorna . Är säkert snart på benen igen , vill bara vakna och må bra.

Ha nu en underbar dag alla ni där ute 

Av Stick och baka! - 5 mars 2015 11:07

Hej

Hej hemkommen idag man har ont och är både illamående och trött

blev en större op, än de planerat , snittat upp min mage igen och lagt massor med nät nu så jag hoppas verkligen att det inte blir fler brock nu, visste det var ett men när läkaren började op så var det fyra brock , äter smärtstillande och morfin för att jag ska kunna röra mig  och har maggördel på mig med är sjukskriven en månad nu bara vila och åter vila .

ha det bra nu återkommer när jag mår bättre kram 

Av Stick och baka! - 1 mars 2015 10:44

Tror att våren är på väg och tittar ut så snöar det nu,

hoppas det slutar lika snabbt som det kom .

Av Stick och baka! - 1 mars 2015 09:59

  Hej

Vädret är blåsigt kallt och småregnar nu, men tyvärr så kan man ju inte styra

över vädret, fast jag hoppas på vår härliga Vår ,

med allt som ploppar upp i rabatterna och alla vår träd och buskar blir gröna

och alla fina blommor på våra äppel träd med mera .

Stickar på ett livstycke till baby ( storlek 6 månader) modellen 

är som en topp utan ärmar. Denna stickas i garnet Blend Bambo,

garnet är verkligen mjukt och det blir så fint fall i modellen.

Detta garnet är inte min favorit att sticka i.

Ha en skön söndag nu .

Hoppas det blir medalj för Sverige för herrarnas längdskidåkning .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards