Alla inlägg den 22 april 2015

Av Stick och baka! - 22 april 2015 12:33

   Hej 

Jag har skrivit om detta tidigare vilka bra produkter de säljer.

 Detta armband köpte jag för jag har så mycket sendragningar ,

i två av mina fingrar, gör ont.

Nu har jag haft detta i tremånader nästan och JIPPI jag har 

inga sendragningar mera. 

Detta har verligen hjälpt mig.

Gå gärna in på deras hem sida NIKKEN.SE

Som jag sagt tidigare så är min son och även jag försäljare av detta .

Ha nu en underbar dag.

 


Av Stick och baka! - 22 april 2015 12:30

      Hej

  lotta och hennes assistent gör väldigt mycket och det är ju toppen för lilla Lotta.

Men de gör  jätte roliga saker som detta här titta själv och bedöm.

Av Stick och baka! - 22 april 2015 10:31

    Hej

Vaknade även i dag till vår underbara sol, man blir så varm i hjärtat.

Middagen i dag:

Matevetesallad med fetaost och kyckling:

Stekt kyckling med hälsosallad.

Ingredienser:

Matvete

Salt

Svartpeppar

Kycklingfile

Olivolja

Russin

Fetaost

Gulpaprika, hackad

Dressing:

Creme fraiche

2 msk fransk örter

2 msk honung

Salt 

Koka matvete enligt anvisningen på förpackningen.

Salta och peppra kycklingen.

Hetta upp olja i en stekpanna och stek på medelvärme tills fin

stekyta. Använd gärna en stektermometer.

Kycklingen är  perfekt vid 67 grader.

snkär paprikan i småbitar, stek snabbt på i två minuter.

Blanda matvete, russin, paprika och smula ner fetaosten

Dressingen rör ihop alla ingredienserna 

Lycka till 

Ha en underbar dag alla ni där ute

Bild på middagen kommer sen 

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards