Alla inlägg den 24 april 2015

Av Stick och baka! - 24 april 2015 15:10

      Hej

I dag blev det en tur till Danmark tårnby precis efter Kastrup.

Soligt men blåsigt handlade lite bröd och pålägg.

Köpte även blommor till trädgården billigt.

kommer bilder på blommorna 

Och hjälp jag glömde att min man köpte sig en Palm jätte fin.

Vi åt gott jag beställer alltid danska smör och bröd tre små mackor,

Skinksallad, sallad, tomat på, danskfläskestek, apelsin skiva på 

och tredje mackan var ägg majonäs och salladsablad på, men

den orka jag inte äta den åt min man, min man beställer alltid räkmackor,

vi var dör min mans tvillingbror och hans fru, en mysig dag.

Lotta var hemma med sin assistent och de hade haft det mysigt,

ädet hade varit på biblioteket i Skurup och kört en runda,

de lagade själv mat i dag , det blev falukorv och potatismos.

Nu ska vi köra till vår store son .

Ha nu en underbar fredag .

Vad gör ni då ??? 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards