Alla inlägg den 27 april 2015

Av Stick och baka! - 27 april 2015 13:51

      Hej

Måndag igen, stickcafe i kväll för mig , ska bli så trevligt.

Ikväll åker jag och Lotta med min underbara mamma och fina Bengt 

till Malmö och ska sova över där, för i morgon ska vi köra till Strövelstorp

( ligger innan Ängelholm om man kommer från Malmö)

Vi ska besöka min mormor och morfar de ligger på minneslunden i

Strövelstorps kyrka, ska bli mysigt att komma dit ,sen blir det en tur till Ängelholm,

gå och titta lite och mysa .

I dag har Lotta sin assistent här och de är så pyssliga, de har varit på biblioteket i ,

Skurup sedan hem här och pyssla bild bevis . Lotta ville ha en brevlåda det är gjort.

Min mamma och Bengt kommer snart vi ska bjuda på middag samma som igår ,

( kassler med mera) 

Ha nu en underbar dag.

Vad ska ni ha till middag??? 

Kom gärna med tips .

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards