Alla inlägg den 29 april 2015

Av Stick och baka! - 29 april 2015 17:47

Hej

Lotta och hennes assistent ska till biblioteket nu och sen ska vi på ko -utsläppet

i Skurup på Nils Holgersen Gymnasiet bilder kommer sen. Jag följer med till detta .

Detta börjar klockan 19,00 

Detta ska bli en överraskning för Lotta ( Lotta är väldigt rädd för djur men hoppas hon gläds av detta . 

Vädret är soligt men blåsigt. Vinterjacka på .

Av Stick och baka! - 29 april 2015 14:38

    Hej

Igår körde vi även till Rögle ( detta ligger mellan Helsingborg och Ängelholm)

Min farmor och Farfar har bott i detta hus , och jag har varit där jätte mycket när jag var liten, det var mysigt att se det igen, var rädd att massor av känslor skulle komma fram,

men det kändes bara skönt att få se det ,visst det så ju inte ut så när min farmor och farfar

bodde där .

Av Stick och baka! - 29 april 2015 14:33

Hej

I dag kom Lotta och jag hem till vårt hem , har varit hos min underbara mamma och Bengt.

Lotta hade sådan hemlängtan till sin pappa.

När vi kom hem så grillade vi korv, till detta åt vi potatissallad, korvbröd , senap, ketchup.

Till efterrätt blev det hallon, björnbärs paj med vaniljsås.

Nu längtar Lotta till hennes assistent kommer.

Vädret är lite sol, regn, och blåst.

Av Stick och baka! - 29 april 2015 14:32

                                  Hej lite bilder från där ett ufo landade och bilder från Ängelholmstorg.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards