Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Stick och baka! - 13 maj 2015 09:01

Hej

Nu åker jag snart iväg med SJ snabbtåg till Göteborg till min underbara dotter och hennes lilla familj

jag ska hämta mitt äldsta barnbarn på förskolan klockan 14,00 ,

längtar redan efter mina barnbarn .

Har förberett mig med stickning så det kommer att gå fort.

Jag kommer att uppdatera er hela tiden.

Jag ska gå till engla shopen den ligger vid maria plan , en underbar affär lovar komma med bilder, de har även nät shopping.Ha nu en undebar dag alla där ute.

Mitt barnbarn blev så himla glad när jag kom och hämtade mitt underbara lilla hjärta,

vi gick och fikade vi två och shoppade lite.

Hon är så förståndig , fast hon bara är 2 år och snart fem månader.

Nu sitter vi och myser i soffan .

Nytt äventyr i morgon väntar gå in och läs .

Av Stick och baka! - 13 maj 2015 09:01

Hej

Nu åker jag snart iväg med SJ snabbtåg till Göteborg till min underbara dotter och hennes lilla familj

jag ska hämta mitt äldsta barnbarn på förskolan klockan 14,00 ,

längtar redan efter mina barnbarn .

Har förberett mig med stickning så det kommer att gå fort.

Jag kommer att uppdatera er hela tiden.

Jag ska gå till engla shopen den ligger vid maria plan , en underbar affär lovar komma med bilder, de har även nät shopping.Ha nu en undebar dag alla där ute.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards