Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Stick och baka! - 15 maj 2015 18:35

Hej

Vi stack till Ica i Skurup och handlade lite detta gjorde vi på förmiddagen,

sen hem och donade lite , sen kom min underbara mamma och fina Bengt.

Vi grillade korv och jag gjorde en sallad på tunn skivad vitkål , röd paprika , kokta ris nudlar och blandade i dill majonäs , salt och svartpeppar.

Detta blev så gott.

Nu har mitt underbara barnbarn badat och nu är det dags att göra välling till henne , sen blir det sängen för henne .

Ha nu en fortsatt bra fredags kväll 

Av Stick och baka! - 15 maj 2015 18:30

Hej

Idag åker jag tillbaka till  Skåne

med mitt äldsta barnbarn

Detta gick jätte bra , vi blev hämtade i Malmö av min man och lilla Lotta

Sen bar det hem till Skurup,

bara in med grejorna och tvättade av mig och Bytte kläder sen bar det iväg till vår store son och hans fina fru och deras fina hundar , hans fru fyllde år så det blev kalas dags

sen körde vi hem ned en busig liten tjej , det blev bad och välling 

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards