Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Stick och baka! - 4 juni 2015 09:39

    Hej

Mycket moln på himmeln men lilla solen tittar fram ändå, 

men det blåser mycket.

Nu är hag påväg till tandläkaren i Ystad 

( jag går på folktandvården där hos en jätte bra tandläkare )

Jag är så rädd för tandläkaren , man har ju ingen koll själv

när man ligger i tandläkarstolen man är så utlämnad .

Jag vill gärna ha koll på allt som händer.

Min dag börjar med fjärilar i magen.

Inga hål alls bytte bara två plomber den enà var skadad.

Ska åter för att ta tandsten.

Middagsmaten i dag:

Kyckling

Basmatiris

creme fraîche 

Kyclingen tillagas i påsen som den låg i.

Koka riset enligt anvisning på paketen

Creme fraiche blandas med en burk ananas , hacka den lite,

och två stycken nektariner med skal på hacka och salt och paprikapulver.

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards