Alla inlägg den 6 juni 2015

Av Stick och baka! - 6 juni 2015 19:17

  Hej

Nu var denna tröja färdig .

Den är stickat efter danskt mönster,

 Det saknas åtta knappar detta får jag fixa på måndag hos 

Cecilshörna i Skurup

Denna är till mitt yngsta barnbarn ( en liten kille är det ju) 

Stickad i Viking garn norskt 

och garnet heter Sportsragg underbart garn att sticka i.

Av Stick och baka! - 6 juni 2015 08:20

Hej

Vädret här är ingen sol men inget regn ännu hoppas vi slipper regnet i dag .

Så man kan sitta ute och mysa och sticka förstås.

Sitter nu och lyssnar på Lisà Syren på radion och dricker morgonkaffe med min lilla Lotta.

Mannen har kört till Willys i Staffanstorp , där är det stor träff för de som har veteranbilar ( amerikanska bilar raggarbilar) 

Sen kör de in i Staffanstorp , jag tror det heter Baldershage.

Men mitt intresse för detta finns inte .

Vad ska ni göra idag ? 

Ha en bra dag 

Nu ösregnar det för fullt och åskar.

Åska tycker jag inte om alls obehagligt är det .

Min yngste son kom och överraskade oss jätte mysigt , jag älskar när barnen kommer hem till oss. 

Det blev grillad korv , bröd , senap med mera .

Jag tycker inte det är någon hitt alls .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards