Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Stick och baka! - 12 juni 2015 18:57

        Blommor från buketten,

Svarta ballerina till mig

Snygg tröja från Vera Moda 

Nejlikorna kostade bara 10kr styck Gud va billigt.

och mina snitt blommor 49kr för denna underbara bukett.

Har ni möjligheter så åk till buketten och handla.

Bildbevis

Av Stick och baka! - 12 juni 2015 18:54

          Det blev glas färg på panduro, se så fina glasburkar det blev.

Min duktiga Lotta.

Sen blev det Lego Friends , kan säga ännu mera.

del blev sandaler också.

Bildbevis

Av Stick och baka! - 12 juni 2015 18:41

                    Vill visa bilder från Emporia köpcenter iMalmö

Hissen är ju så tjusig det rinner vatten mellan glas ruterna

( detta tycker Lotta är så fint)

Vilket mästerverk av Kone hissar att göra detta .

Bilder från takterrassen detta ligger på fjärde våningen ser en hel del av Malmö ,

titta själv

Av Stick och baka! - 12 juni 2015 18:22

Hej

Nu har vi kommit hem till lilla Skurup ( vi kom förstås hem vid ett tiden)

Jag och lilla Lotta stannade kvar i Malmö i onsdags, 

vi har varit hos min underbara mamma och Bengt,

Det är så mysigt , man vet aldrig hur länge man får ha sin mamma och Bengt kvar i livet,

de är förstås inte sjuka men min underbara blir 80 år till hösten.

Vi har varit och shoppat på skopunkten, Emporia, Mobila köp center.

Sen har vi bara myst hemma hos dem.

Lotta tycker det är så mysigt , men men men lilla Lotta saknade sin pappa i morse och ville bara hem till honom, och vi körde ju hem ,så vi var hemma vid ett tiden.

Vi grillade korv och kokt pasta med majs i, och god dressing av creme fraiche , 

nektariner, ananas, salt och rosmarin ,gott vi åt ju ute i sommar värmen .

Min man hade premiär dopp i vår pool ( det är folkpool)

Lotta handlade nytt lego på BR fetter ( mobilia center)

jag köpte nejlikor att plantera ute, och en bukett blommor älskar snittblommor att ha inne, dessa köpte jag på buketten på ( mobila center

 

Det kommer bilder snart

Vi var även på skopunkte köpte svarta ballerina till mig och sandaler till lilla Lotta.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards