Alla inlägg den 17 juli 2015

Av Stick och baka! - 17 juli 2015 07:24

Hej

Vaknade till sol då får man vara nöjd tycker jag.

I dag blir det lite pyssel med min lilla Lotta och kanske jag kan få ner henne i poolen.

Lilla Lotta älskar att bada men men det är svårt att ta första steget och komma i poolen,

blir tveksam , men vi vet att lilla Lotta älskar detta , så vi säger kom nu lilla du kom och åter kom, när lilla Lotta väl är i så vill hon inte upp, det kan bli långa bad för lilla Lotta, men det gör inget , vi vet att lilla Lotta älskar detta.

Nu kom lilla Lotta försökt att klä på sig varför alltid bakochfram och varför på avigan?

Varför nästan alltid skorna på fel fot? Ingen som vet, men detta är ju inget att gnälla för jag vet att hon är så duktig på en massa annat och att klä på sig fast det blir så galet vad gör detta , man får ju klä av igen och sen ta på rätt. Frågorna är många men vi har ju haft det såhär i snart 33 år. 

Men vi älskar vår lilla speciella lilla Lotta, hon utvecklas ju hela tiden , framstegen är små små men vi blir så stolta över henne .

I dag har min underbara mamma varit här och hennes underbara Bengt, mycket mys och fniss, mycket skratt om min fadäs hemma hos de i onsdags.

Min älskade yngste son Robin kom det är så underbart att få ha honom här .

Ha nu en underbar kväll.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards