Alla inlägg den 19 juli 2015

Av Stick och baka! - 19 juli 2015 06:33

  Hej

Vaknade till solen fast klockan är bara 6,30.

Lilla Lotta ville stiga upp och då är det bara till att stiga upp.

Vi får planera lite nu.

Lilla Lotta vill ha födelsedag i dag, men det är på Onsdag lilla Lotta fyller år.

Middagsmaten i dag:

Torskrygg ( Findus djupfrysta)jag stekte dem, saltade och pepprade den.

Kokt potatis

Sallad- tomater, isbergssallad, rädisor, röd och gul paprika och slanggurka.

Kallsås - creme fraiche, majonnäs och dill.

Detta ska bli så gott.

 Det har även blivit att polera alla fönsterna inne, utvändigt och emellan .

Vill ha det rent och snyggt till lilla Lottas kalas.

Men jag har ju det alltid rent .

Men jag älskar att planera och åter planera.

På lilla Lottas födelsedag ska vi bjuda på 

Fich and chips ( gör detta själv förstås)

Grillade hamburgare med bröd , sallad, gurka , tomat, ost, paprika.

Och pommes förstås.

Sen blir det glass, melon, en massa strössel till glassen förstås.

Och kaffe med.

Detta har min lilla Lotta önskat sig , jag älskar denna ungen så det gör ont.

Vilken tur att min lilla Lotta hamnade hos mig, för jag gör ju världens tålamod och det behövs det verkligen.

Det blev inte en dans på rosor när min lilla Lotta kom till världen ,

Men detta har bara gjort mig starkare för varje år att få ett barn med allt vad det innebär att ta hand och vårda och lära sig vad lilla Lotta vill och inte vill.

Utan att skryta så är jag världs bäst på att ta hand om min lilla Lotta 

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards