Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av Stick och baka! - 3 augusti 2015 15:04

    Hej

Vi har sommar nu varmt och skönt underbart.

Lottas assistent har varit här i dag, deras aktiviteter har varit att de byggt lego jätte fint blev det bild kommer,

Efter lunchen körde de till Mossbystrand och hade med sig vatten melon och nektariner och hemgjord jordgubbssaft.

När de kom hem så badade lilla Lotta i vår pool det är 22 grader inte jätte varmt, men Lotta var så nöjd ändå.

Jag har handlat lite på Ica i Skurup och en sväng inom stickaffären i Skurup Cecilshörna , jag köpte lite natband till mitt lilla barnbarns klänning.

Och jag har gjort en storform med KÅLPUDDING , detta blir middag i morgon,

bildbevis. Jag och Lotta äter inte det så jag ska göra biffar imorgon till oss.

Middagen idag blev samma som igår Korvstroganoff , ris, tomater, paprika och kokta morötter.

Sitter och fikar ute så skönt.

Ha nu en bra dag .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards