Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Stick och baka! - 11 augusti 2015 08:41

      Hej

Idag kommer lilla Lottas assistent så det är toppen , Lotta planerar för fullt vad de ska göra, planerna är så mycket att det hade räckt till en hel vecka.

Min underbara Lotta , det är ju inte så lätt när man han inte har någon tidsuppfattning alls.

Det är så hemskt när vi kör och säger kommer snart men för lilla Lotta kan det vara timmar, minuter, eller kommer de hem i dag.

Fast man klargör detta , så förstår inte min älskade lilla Lotta detta.

I går kväll kom mormor och hennes man Bengt hit , Bemgt skulle på jakt möte och min mamma var här, vi tittade på Lotta på Liseberg , det tycker min Lotta är trevligt , för det är mycket sång och lilla Lotta sjunger med så gott hon kan, duktig tjej jag har.

I dag är det regn och åska igen , fattar inte detta , det åskar var eller varannan dag , fast igår hade vi sol , idag blir det nog ingen sol ser inte så ut, fast man kan ju hoppas.

Nu kommer snart lilla Lottas assistent , Lotta har dukat förlänge sen förstås , kaffe mugg och tagit fram paddan till assistenten så hon kan skriva in sin arbetstid.

Nu kom lilla Lotta precis ut till mig ( sitter på verandan och skriver), mamma nu kommer min assistent snart mamma, detta har hon säkert sagt 50 ggr, sen hon vaknade men herre Gud , det är ju så med min älskade Lotta .

På fredag blir det toppen för oss och lilla Lotta skriver mer om det på fredag, kan bara säga att alla behöver semester även lilla Lotta.

Lottas behov är ganska stora, men vi gör ju något extra varje dag ex, utfärder.

 Lotta och hennes assistent bakat ananas paj och goda bullar bild på bullarna och pajen  kommer .

Lotta och hennes assistent har varit på biblioteket i Skurup lämnat och lånat nya böcker, detta älskar Lotta, sen har de haft fotvård och ansiktsvård, vår duktiga och påhittiga assistent , nu ska lilla Lottas assistent åka på semester i två veckor , detta blir inte Lottas toppen veckor , men assistenten har ju full rätt att ha semester.

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards