Alla inlägg den 30 augusti 2015

Av Stick och baka! - 30 augusti 2015 16:51

                            Hej

Vi åkte ju till Malmö i Torsdags, till min underbara mamma och Bengt.

Mycket har hänt i Fredags var vi och handlade på Ica Maxi på ystadsvägen i Malmö, handlade lite smått och gott. Hem och mös i trädgården åt danska smör och bröd och på kvällen åt vi Västerbotten paj och kräftor och en massa ostar, tittade lite på tv mycket skratt blir det alltid. Lilla Lotta är en tokig unge ( hihi) hon somnade inte från klockan två på natten mellan torsdagen och fredagen och vaknade klockan 06,00 på fredags morgonen. Jag blir helt slut ( hihi) så är det alltid när vi åker bort första natten är rena döden.

 Lördagen blev utflyktsdag för oss i Malmö, vi körde ner till fiskehuddorna vid Malmö museet och tittde runt lite , sen tog vi och åkte spårvagnen den startar vid fiskehuddorna och kör till Stadsbiblioteket genom Kungparken detta var faktiskt trevligt det tyckte lilla Lotta med ingen långtur men mysigt ändå.

Sen körde vi till Pildamsparken och gick till Margareta Paviljongen och fikade jätte mysigt, efter detta gick vi runt i parken och tittade på alla blommorna så fint.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards