Alla inlägg den 1 september 2015

Av Stick och baka! - 1 september 2015 07:25

  Hej

Var på stickcafe i går kväll jätte trevligt som det alltid är.

Nyheterna hade inte kommit in ännu , fast man får ju vänta håller på nu att sticka reflexväst och reflexmössa till mitt yngsta barnbarn i svartgarn den blir jätte fin den med. I dag får vi besök av min mans tvillingbror och hans fru  och då blir det fika med frallor och gott pålägg.

Min lilla Lotta längtar så jätte mycket efter sin assistent  , hon har haft semester i solen, det är hon verkligen värd, men vi vill ju helst ha henne här alltid. Jag tycker det skulle finnas en dag på året då man hedrar alla som arbetar som assistenter, för de gör ett jätte jobb . För vår del så innebär det jätte mycket hjälp  från Lottas assistent.

Tänk att bara och köra och handla själv eller köra och fika utan att behöva vara mamma hela tiden . Tackar vår fina assistent. Och det blir lego bygge med lilla Lotta och mat lagning med förstås.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards