Alla inlägg den 13 september 2015

Av Stick och baka! - 13 september 2015 07:07

    Hej allihopa

Vaknade väldigt tidigt i dag, även lilla Lotta så nu sover Lotta en stund till och jag sitter vid köksbordet och tittar ut på våra små fåglar som både äter och dricker där ute.

Vädret är blåsigt och lite molnigt.

Middagsmat här idag blir torskblock, kokt potatis, kokta morötter och hollandaiesås.

Kanske inte någon direkt söndagsmiddag , men det blir bra ändå .

Lite dammsugning hade inte heller varit så dumt faktiskt.

Oj då nu bär det av till Malmö ett snabb besök bara , vi ska bara till Forex och växla pengar, för att i morgon åker vi till Tyskland med min mans tvillingbror och hans fru,

vägen dit blir över Öresundsbron sedan ner till Rödby och båten över till puttgarden och sen blir det shopping i puttgarden.

Nu har vi ätit och nu snart ska vi köra till äldsta sonen och hans underbara fru och deras jätte fina hundar , det blir kaffe och kakor .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards