Alla inlägg den 20 september 2015

Av Stick och baka! - 20 september 2015 07:55

  Hej

Uppe med tuppen som vanligt.

Nu blir det kaffe och god frukost.

Igår var det en fin dag ända till regnet kom men det blev bara en skur, sen var det sol.

Inget stick för mig alls , men kunde faktiskt pyssla med lilla Lotta och nu har lilla Lotta sina assistenter mer, tack vare min gipsade hand, borsta håret går ju bra men få upp det i en svans går inte alls, det värsta jag vet är att be om hjälp, jag blir så irriterad på allt och alla , får be min man om ursäkt att jag blir så arg, den det är mest synd om nu är min man,

jag har så kort stubin. 

Låt dessa två veckor gå snabbt, min smärta nu är inte så hemsk, tar inga citodon mer, jag nöjer mig med alvedon och voltaren. Så illamåendet börjar försvinna skönt.

Varför blir man så hjälplös?

Jag är van att ta hand om allt och nu så ska man be om hjälp!

Idag blir det pyssel och mys med lilla Lotta .

nu ska vi snart äta frukost, kokta ägg, ost, skinka, makrill, gurka, sallad låter gott.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards