Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Stick och baka! - 9 oktober 2015 08:44

       

  Hej

Så var det fredag igen veckorna bara springer iväg och överraskningen närmar sig med stora steg.

Överraskningen kommer att berättas nästa lördag jippi jippi.

I dag kommer lilla Lottas assistent E och lilla Lotta längtar och planerar för fullt här redan vad de ska göra.

 Mitt lillfinger lever sitt egna liv , vill inte vad jag vill, det tränas och åter tränas jag ger mig inte , det ska bli bra ,

fast att det gör så så ont , men det onda ska drivas bort nu så jag kan leva mitt liv som gjorde innan.

Även mitt ärr på magen är som en mardröm emmellanåt , söker nervtrådar ( men det kommer alltid att vara så här)

Nu blir det snart Ica i Skurup behöver fylla på mat förrådet, sen blir det smörgåstårta , göra själv .

Bilder kommer senare .

Ha nu en underbar höstdag.

Middag nu blir

Köttfärssås och Barilla spaghetti grönsaker , slanggurka, tomater, gul paprika.

De fina pumparna fick jag av min underbara mamma och Bengt , nu är där lite trevligare.

Fy fasiken vad mitt lillfinger värk , jag jobbar med det , har stickat lite idag och det känns som fingret går av, men jag får jobba på tills Onsdag när jag ska tillbaka till sjukgymnasten. 

Så här ser fingret ut nu.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards