Alla inlägg den 14 oktober 2015

Av Stick och baka! - 14 oktober 2015 06:32

          Hej

Vilket tråkigt väder det är, jag hoppas att det slutar att regna och att vi får en underbar höst.

På fredag kommer min yngsta dotter till oss med sina underbara barn,

ska bli så underbart att få ha de här och mysa och skämma bort.

I dag ska jag till sjukgymnasten , hoppas att allt går bra och att jag gjort min hemläxa väl .

Mat i dag lite köttfärspaj över, och så får jag hitta på lite mer inte lätt alls.

Vaknade tidigt i dag redan 05,00.

Ska sätta på kaffe nu och mysa lite till själv innan lilla Lotta och min man kommer upp.

Ha nu en givande dag .

På återseende.

denna goda tårtan hette Kungstårta.

Lilla Lotta vaknade och hade så ont i sitt högra ben hon haltade och var jätte ledsen, jag blir så förtvivlad själv lilla Lotta har jätte hög smärt gräns och man vet ju inte riktigt vad det är .

Ringde till doktorn och de frågade är det svullet och varmt , men oj lilla Lotta är ju alltid varm, jag skulle smörja med voltaren salva och klä henne varmt och lilla Lotta ska bara vila , Hur lätt är detta? 

Min mamma och hennes man Bengt kom och jag följde med de så jag handlade lite plus en jätte fin vinterjacka till min underbara lilla Lotta .

Bild på den .

Min mamma köpte en tidning till henne och dör var fyra små ficklampor som man sätter på fingrarna 

Bilder kommer 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards