Alla inlägg den 15 oktober 2015

Av Stick och baka! - 15 oktober 2015 09:18

    Hej

Halsvärmaren är färdig så snygg och fin titta själv

Min lilla Lotta fick vara modell och det gick ju jätte bra.

Denna halsvärmare stickas i garnet Pearl 43% ull, 42% akryl, 12% polyester, 3% stål

Det går åt två nystan och finns i olika färger garnet innehåller små jätte fina pärlor , denna stickas på stickor nummer 8.

På detta mönster finns tre olika halsvärmare, jag gillar denna för då slipper man dra den över huvudet, tillbehör är en knapp.

Jag ska sticka en till lilla Lotta ska också ha en , lilla Lotta vill inte att man drar saker över huvudet på henne så denna blir toppen. Mönstret är från svarta fåret.

Lycka till med denna fina och varma sak.

Måste skriva att den sticks inte fast där är mycket ull i den .

Ha nu en skön dag.

Vi har sol i Skåne i dag tack väder gudar

Vi åt lite pommes och kokt korvar i dessa fina skålarna med så fint papper att lägga i plast skålarna detta kommer från Leilas ( bak) detta är köpt i hennes affär i Göteborg

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards