Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av Stick och baka! - 16 oktober 2015 07:54

Hej

Vädret är höstigt och blåsigt.

I dag ska jag och min man till Skurup och handla inför denna helg.

Hemligheten får ni reda på i morgon ska bli så mysigt att få göra denna hemlighet.

Idag kommer min yngsta dotter och hennes två små barn , vi ska få ha de här i helgen och om det äldsta barnbarnet vill stanna kvar här när hennes mamma och lillebror åker hem på söndag , så blir det så härligt att få ha henne här.

Mormors små troll jag älskar mina barnbarn så mycket.

De åker tåg från Göteborg till Malmö och min man hämtar de där.

Igår städade jag och tvättade städade garderoberna inför höst och vinter.

På schemat står bakning det ska bli tårta och muffins.

Imorgon kväll ska vi fira min yngsta dotters födelsedag ,

middagen blir fläskytterfilé , sallad, potatisgratäng.

Och min Yngste son Robin tävlar i morgon i Malmö vid kallbadhuset klockan 11,45 Denna tävling är Nordic Race

Åk gärna dit och heja på dem.

Lilla Lottas assistent kommer i dag skoj för lilla Lotta, hon är så glad för sin assistent .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards