Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av Stick och baka! - 27 oktober 2015 07:18

Hej

I natt har det frusit här, då är vintern på väg kanske.

Fast nu lyser solen  och det ligger dimmbankar över åkrarna.

I dag ska vi köra till min mans tvillingbror och hans fru ( de bor i Malmö) 

Mina små barnbarn har maskerad i dag , min dotter har skickat bild på mitt äldsta barnbarn och på föris , så var dör prinsessor, pirater med mera så mysigt för barnen.

Nu ska vi äta frukost och sen blir det lite tvättvikning och lite dammsugning .

Skönt att komma hem till ett rent hem.

Varit och köpt tapeter på rusta till vårt sovrum och bäddsoffa beställd skönt.

När vi kom hem så blev det stor röjning i min garderob inte kläder utan bara annat skit, skönt det känns efter röjningen hihi.

I morgon blir det röj i våra kryp utrymme på vinden allt skit ska bort skönt med stor städning.


Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards