Alla inlägg den 8 november 2015

Av Stick och baka! - 8 november 2015 07:28

      Hej

Sitter vid köksbordet och njuter allt är så tyst , endast jag är vaken, men ojsan som det blåser och blåser igen och har gjort hela natten , har läst kvällsposten , jag ska nog inte gnälla , för det är så många som inte har någon el och detta vill vi inta ha idag efter som , mina barn och mamma och hennes man kommer hit för att äta kalkon med mera . Och min man och lilla Lotta som städade hela trädgården i går och idag är det fullt av löv igen . Måste bara snacka lite fönsterputsning jag älskar att polera fönster , jag använder nästan alltid fönster putsmedel , men nu sist så använde jag varmt vatten med ättika i och vips så har jag fått världens finaste och blankaste fönster.

Hur gör ni när ni polerar fönster då??

Lilla Lotta fick hjälpa sin pappa att öppna , Lotta blir så stolt när hon kan hjälpa till.

Alla var så nöjda med maten och med tårtan.

Mina älskade barn var här det är så underbart.

Min dotter i Göteborg var inte här , hon var med sin lilla familj och firade , barnbarnen är sjuka i hög feber och hostiga och snoriga mina älskade barnbarn.

Och snart kommer mitt tredje barnbarn jag längtar så det gör ont , det blir mycket närmare för de bor bara en kvart här ifrån , ska bli så himla mysigt att få mysa och krama detta nya underverk.

Och denna snygga tröja fick han av sina söner

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards