Alla inlägg den 10 november 2015

Av Stick och baka! - 10 november 2015 19:16

          Hej

Var hos frissan igår och klippte mig kort , det blev jätte bra, min hårfärg är ljusblond men blivit lite gul färgad har det blivit, men frissan tog i silver schampoo och det blev jätte bra, köpte själv med mig hem silver schampoo , detta kommer bli jätte bra.

I går hade Lotta sin assistent här det blev pyssel och biblioteks besök.

I dag har vi varit i Malmö hos min mans tvillingbror och hans fru fikat frallor och kammar , sen blev det ett besök på Biltema ute på svågertorp ( Malmö) lite inköp blev det till jul bilder kommer.

Sen blev det Rusta köpte två tights till mig.

Efter det bar det hem till Skurup igen , besök på Ica och sen till barnvagnsaffären i Skurup skulle köpa ett baby nest men de hade de inte, så det blev ett baby nest från lekmer, Gud jag ska ju bli farmor det ska bli så underbart handlat mycket till lille bebisen ( den ligger kvar i mammans mage men kommer säkert snart)

Jag och lilla Lotta har bakat pepparkakor i dag fuskat för vi köpte färdig deg , la själv i mandel.

 Den girlanger och fönster stjärnorna köpte jag på Ica i Skurup

Imorgon blir det bak och det blir mandelmusslor, måste påbörja jul baket nu.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards