Alla inlägg den 14 november 2015

Av Stick och baka! - 14 november 2015 19:16

                    Hej

Vilket blåsigt väder och regn vi haft i natt och även på dagen.

I dag var vi och firade Bengt ( min mammas man) och Gud vilken god middag det blev 

Wienerschnitzel, brynta kul potatis , inlagd Slangurka , tomat och citroner och jätte god

sås. Efterrätten var whisky glass och sen blev det kaffe och Almondys tårta , det var Philadelphia Cheesecake, krämig Philadelphia och fräsch citronfrosting.

Vi som var där var jag, min man, lilla Lotta och min yngste son Robin.

Bengt blev jätte glad för sina paketer det blev tre tröjor ( dessa kom från oss)

Nu sitter jag och skriver ner lite till er.

VilKent hemskt dåd i Frankrike , fruktansvärt hemskt, hur tänker dessa människor som gör sådana handlingar. Ofattbart att det finns så hemska människor.

sitter och tänker på mitt barnbarn när hon var här och titta vilken underbart liten söt tjej.

maskerad klänningen är köpt på Lekmer jag har köpt en hel del maskerad kläder till mina två barnbarn och snart kommer barnbarn nummer tre underbart ska det bli, längtar och det gör ont i mitt hjärta vill så gärna krama och krama detta underverk Kramar till föräldrarna .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards