Alla inlägg den 21 november 2015

Av Stick och baka! - 21 november 2015 18:03

  Hej

Jag fick isatt nytt fönster i mitt kök i tisdags ,

min man är så händig. Jag är så nöjd .

Av Stick och baka! - 21 november 2015 13:43

        Hej

I dag är del lite dåligt väder nu regn och regn, men inne har jag levande ljus tända överallt, vilar mina ben, det blir säkert bättre om några dagar i mina ben, vill göra så mycket men men måste vila mina ben, har ju ont ännu men svullnaden på foten börjar gå ner, fick ju rådet att isa ner svullnaden och det gör jag med ( djupfrysta ärtor i påsen förstås) detta rådet har jag fått förr och det hjälper.

Middagen hos oss idag blir;

Pannbiffar med lök och brunsås( kommer från min frys hihi) jätte bra att ha färdig mat i frysen , eller man kan kalla det för rester , och till detta serverar jag råkostsallad ( morötter och vitkål.

Och lilla Lotta får ha pizza ( detta älskar ju lilla Lotta) Det blir ICAs frysta pizza ingen hit alls tycker jag, men smaken är ju olika.

Efter middagen blir det pyssel jag och lilla Lotta det kommer att bli smällkarameller , bilder senare. Och de fina jul köks handdukarna fick jag av min fina mamma och Bengt de var här i går ( de blir så oroliga när det händer mig något de är så omtänksamma puss och kram på de finaste)

Ha nu en underbar dag .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards