Alla inlägg den 27 november 2015

Av Stick och baka! - 27 november 2015 11:03

                Hej allihopa

Vårt väder är lite sol och inget regn toppen.

Började med att ta fram adventsljustakarna i går kväll , det blir så mysigt  och fortsatte i dag med lite städ i dag och tvätt, lagt på en sådan fin jul duk på köksbordet , den har min mamma broderat hon är så duktig min älskade mamma.

Dagen i går då? Vi körde till Malmö för att jag behövde två nya adventsljusstakar men det blev inga alls , inget som passar mig alls.

Har börjat sticka på en tröja till mitt yngsta barnbarn , den andre jag började på gick åt pip kvasten fel i mönstret. Denna kommer bli jätte fin.

Min yngste son kom en stund i går kväll han är så himla fin han är så trevlig, rar och bara så underbar. I dag tror jag det får bli ett besök i affären köpa adventsljus är inte riktigt klar över hur jag ska dekorera denna , i fjor hade jag fyra stora äpple och gjorde hål till fyra ljus jätte fint, kanske i år igen. Middagen här igår blev pizza ( inte hemgjord) .Lilla Lotta älskar pizza, hon var så duktig när vi var hos doktorn , fått en tillägssjukdom till det tar ju aldrig slut stackars lilla Lotta , blir så ledsen att hon inte får vara frisk, varför ska vår lilla Lotta få alla tänkbara sjukdomar?????

Mitt mamma hjärta blöder.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards