Alla inlägg den 10 december 2015

Av Stick och baka! - 10 december 2015 08:40

      Hej

Lilla Lotta sitter och väntar i köks soffan på att hennes assistent E ska komma, tänk själv så jäkla jobbigt när man inte har någon tidsuppfattning alls, hela ens kropp är ju på hel spänn , när och hur kommer denna assistent. Min lilla Lotta var ju med på Bo Olsson i Tomelilla igår, när vi kom ut på parkeringen säger lilla Lotta , varför skulle jag med? Jag fick ju inget alls. Men lilla Lotta det är snart jul och då får du ju så mycket julklappar, ja men det är inte jul i dag dumma mamma. Men lilla Lotta du valde själv att följa med.

Min älskade unge.

Middagsmat i dag är ännu ett ?  

Jag packade in alla julklapparna i går kväll , skönt när det är gjort.

Lilla Lotta sitter och gäspar nu hade säkert kunna sova en stund till.

Fast jag har löst att gäspningar är inte trött het det är brist på syre.

Nu kommer lilla lottas assistent E vilket liv det blir på Lotta då .

På Bo Olsson köpte jag ett babygym till vårt yngsta barnbarn , han blev en vecka i tisdags. Jag fick en bild igår av honom i min lur han är så fin vårt tredje lille barnbarn.

Detta babygymet är sammets lent så skönt för vår lille prins. Har även beställt Åkpåse till honom bäst i test, ska hämta den idag bild senare.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards