Alla inlägg den 13 december 2015

Av Stick och baka! - 13 december 2015 12:02

Hej

I dag har vi sol härligt, steg upp tidigt i dag igen, tittade på TV4 på lucian från växsjö mysigt, tittade sen på lucian på teve ett från Göteborg så fint.

Sen var det dags att polera fönster utvändigt efter all blåst och regn så de hemska ut, nu är det fint igen. Granen blev klädd i går ( vi köpte fakyiskt en plast gran i fjol , den är så fin. Min yngste son var här hela dagen i går mådde inte så bra , hoppas att han inte får influensa , låg och sov här hos oss, det blev inte Snitzel till middag i går det blev köpe pizza. Har suttit och stickat på barnbarnets tröja ( min dotters yngste ) vårt barnbarn nummer tre mår bra skönt han är så fin , min dotter i Göteborg längtar efter att få krama denna lille prinsen. I eftermiddag ska vi köra till Malmö , till min underbara mamma och hennes man Bengt. När jag tittar ut lyser solen och allt är så grönt och fint. Bild på vår gran kommer.Lilla Lotta är och pysslar i garaget och vi har pysslat inne innan, det handlar att man måste sysselsätta henne det mår hon bäst av.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards