Alla inlägg den 18 december 2015

Av Stick och baka! - 18 december 2015 09:04

Hej

Vi är på väg till Danmark min man och hans tvillingbror och hans fina fru .

Handla lite och bara njuta toppen. Är på väg nu.

Vädret är regn och dimma , passen med det ska man ju numera .

Hörs senare 

 Allt väl kan man väl säga , skönt när man kom hem från Danmark , lilla Lotta hade det jätte bra med sin assistent E.

Min mamma och hennes man Bengt kom till oss på eftermiddagen lite hjälp fick min mamma , ta ut pengar på minuten inte så lätt när man inte gjort det innan, därefter körde vi till Landäng i Skurup , de köpte kulkärve till fåglarna och jag och Lotta köpte jul klappar till hundarna Cindy och Zäta , det blev denti sticks , tror det hette så och så köpte vi nöt öron till de, jag  att de brukar få grisöron , men nöt öron är inte så feta som grisöronen , gud vad man lär sig , man måste ju fråga i affären  När man inte sett detta innan.

Tittat på teve en bra stund det började på spåret och nu är det teve tre och teve fyra .

Ha en fortsatt trevlig kväll alla där ute i mörkret .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards