Direktlänk till inlägg 27 december 2015

Söndag och .... Lego bygge

Av Stick och baka! - 27 december 2015 10:18

        Hej och hopp

Vilket väder det regn och åter regn i Skurup , här blir det ingen snö , inte nu iallafall.

Vår yngste son ringde för en stund sen han kommer snart , underbart. Vår dotters familj från Göteborg ska åka till Malmö i dag och bli där över natten , så idag blir det plocka och städa igen , fast det gjorde vi igår med, det gör man ju varje dag.

Min lilla mamma och hennes underbara man var här igår , vi bara va och det är så skönt, bi hämtade även ett paket till min mamma , min mamma hade beställt två jätte fina klänningar från femme collection , de var jätte fina på henne. Toppen kvalité alltid på deras kläder . Nu sitter vi i soffan och tittar på teve det är mulan filmen denna tycker våra barnbarn om sitter som små ljus A sitter hos mig och W sitter hos morfar, när det blir reklam sticker de , då börjar de små myrorna att röra på sig hihi.  Jag fick ju mer i julklapp av min yngsta son bild kommer i dag, Gud va mycket fint vi fick , tack igen till alla som handlat till mig kram på er .

Vår middag i dag blev pizza det var gott Lilla Lota ville ha Hawaii (barnpizza) jag åt kebab pizza och mannen åt vesuvio ,  och lilla Lotta och jag har byggt lego ett av julkpparna , den blev fin 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stick och baka! - 13 februari 2019 07:57


  Godmorgon Idag ska vi åka till Ängelholm ( jag, lotta potta och hennes assistent Anna )  Och träffa min dotter Tina och hennes små barn , mina underbara barnbarn Althea och Walter . Min dåliga frukost hihi blev cornflakes och mjölk onyttigt ...

Av Stick och baka! - 12 februari 2019 10:15

              Godmorgon  Idag blir det lite av varje . Nu precis bryner jag kotletter, som sen ska ner i en gryta och få puttra där till de blir jätte möra , supergott. Till dessa blir det kokt potatis, grönsaker och gele och inlagdgurka g...

Av Stick och baka! - 9 februari 2019 13:53

Hejsan på er Igår natt var lotta potta dålig inte kul alls, var vaken natten och hela fredagen. I går bakade jag mörk choklad kaka god och vaniljbullar även de blev bra. Lotta potta hade sin assistent , jag var ute och cyklade med så skönt med en...

Av Stick och baka! - 31 januari 2019 08:05

                                    Hejsan I går var jag och lotta och hennes assistent och badade. Min duktiga lotta simmade minst 200 meter detta har aldrig hänt förrr, det har varit mycket tjat från min sida simma, simma, rör...

Av Stick och baka! - 21 januari 2019 08:18

              Hejsan på er  Min blogg är så dålig och jag känner att jag inte hunnit med denna alls. Mitt och lotta pottas liv är bara bra . Vår katt Stina 9 månader världens finaste katt. Hon blev kastrerad i torsdags det har gått jätte...

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards