Alla inlägg den 8 januari 2016

Av Stick och baka! - 8 januari 2016 08:34

      Hejsan 

Oj vilket väder snö och det blåser och fyker. 

Mannen har varit ute och skottat , vi bor ju precis intill vägen , när vägverket kommer och plogar lägger de en snövall upp till vår infart.

I dag kommer lilla Lottas assistent E ( hon börjar 09,00 och slutar 15,00)

Lilla Lotta är så uppspelt nu , detta är ju bara ett positivt tecken förstås.

Samtidigt är vädret dimmigt i dag. 

I dag ska jag kanske åka in till stickaffären en runda , har pratat med tjejen som äger den hon heter Jytte, mycket ny heter på gång låter trevligt.

På måndag börjar Stickcafet igen mysigt..

Jag hör av mig lite senare nu ska jag dricka kaffe.

Det har inte blivit någon dammsugning ännu , min och jag körde till Ica supermarket i Skurup och handlade och var en sväng in i garnaffären i Skurup med och köpte garn bilder kommer snart.

Lilla Lotta och hennes assistent E har haft att göra i dag det blev sand lek , duschning, de har gjort armband med och tittat på film, och de har bakat choklad muffins jätte goda bild kommer.

Nu ska vi fika med E innan hon slutar för i dag.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards