Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Stick och baka! - 14 januari 2016 12:35

    Hejsan

I dag vaknade jag 05.10 pigg som en mört hihi.

Lotta vaknade vid 06,00 tiden kröp ner i soffan hos mig en stund, sen gick hon in och la sig i säng  en stund till. Jag kokte kaffe och då fikade vi med det i soffan och filtar på oss så mysigt, älskar att mysa med filt om mig. När lilla lottas assistent kom 09,00 Så blir lilla Lotta så glad , jag satt och klistrade upp pärl plattor på hennes fönster, fikade , sen körde lottas assistent E in oss till Skurup , gick till Apoteket och hämtade medicin till Lotta , en sväng inom family house, inget som passade alls, inte min smak, sen blev det Coop, lite små handling. Hem och fikade på gott franskbröd. Efter detta körde min man och jag till Svedala chark och grill, vi köpte 4 kg benfria kotletter och 4 kg fläsk grytbitar. Sen bar det hem igen. Nu är allt köttet inpackat i frysen . När vi kom hem så bakade lilla Lotta och hennes assistent , titta så fina kakor , kokoskakor.

Lotta ville ha pizza idag igen , men varför ska man gnälla om mat, låt det bli pizza igen då.

Vädret här är snö i dag igen , det snöar till och från , jag älskar inte detta vädret, gör ni det?

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards