Alla inlägg den 21 januari 2016

Av Stick och baka! - 21 januari 2016 17:58

           

            Hejsan

Min dag har varit trevlig , min mamma och hennes man Bengt har varit här idag, de kom vid 9,30 tiden , sen skulle Bengt till doktorn klockan11,00 så vi följde med dit , denna läkare har sin praktik i Skivarp. Efter läkar  besök blev det , Apoteket i Skurup , mitt i city en klädes affär i Skurup och då handlade jag två par benvärmare ( ett par till Lotta och ett par till mig) jätte billigt 50 kronor styck , det stickar man de inte för, tre racksockar, och ett par (värme strumpor) jätte varma och sköna . Sen ville lilla Lotta ha cerat på Apoteket och det blev frostcerat och jag ett annat se själv. Sen bar det av till Nösta affär trend också i Skurup och där blev det ett par jogging byxor åt min man, strumpor till mina barnbarn och två par trosor detta är till barnbarnen i Göteborg . Bilder kommer.

Middagen här i dag blev lasagne och sallad alla nöjda och glada.

Mamma och Bengt körde hem vid tre tiden , sen dess har jag bara plockat och sysselsatt lilla Lotta.

Lilla lottas assistent kom klockan 17,00 och slutar klockan 20,00 de har fullt upp med att tillverka krämer ,  ansiktsmask och en hårinpackning som de ska använda imorgon låter kul.. 

Recept på ansiktsmask och hårinpackning 

Nu håller de på att göra en pärlskål, ta en skål som tåler värme och gnid in den med olja och så ner med pärlorna i skålen de fastnar bra in ugnen på 200 grader 5- 10 minuter lottas assistent E är så påhittig vilken tur lilla Lotta har .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards