Alla inlägg den 22 januari 2016

Av Stick och baka! - 22 januari 2016 18:08

    Denna jätte fina istappslykta har min man gjort i dag , detta gjorde våra barn när de var små , den lyser så fint .

och titta på månen så underbart .

Av Stick och baka! - 22 januari 2016 07:51

            Hejsan

Vilken dimma var i dag inte kul alls, min man och jag ska åka till Malmö i dag, och ordna lite saker där , men vill man ge sig ut i denna dimma? 

Så var det middagsmat oj bara tanken nu gör mig nervös, vet inte alls vad vi ska äta i dag. Ja förstås min man och lilla Lotta äter nästan alltid räkmacka på kvällen , de tycker de om , men inte jag . Men jag vet att lilla Lotta ska få popcorn det älskar vi nu.

Ja vi ska ju på barndop i februari vårt yngsta barnbarn ska ju döpas, det är så mysigt.

När mitt yngsta barnbarn i Göteborg W skulle döpas kunde jag inte åka med på grund av att mina brock spökade på, så då åkte min man och yngste sonen Robin dit , vi hoppas att det inte blir något tokigt nu med mig igen.

Då var man hemma igen skönt hämtat mer barnkläder till mina barnbarn och lite dop presenter till ynsta barnbarnet D .

Vilket väder vi har, kallt och isigt men det är vackert på bild, detta är från min trädgård.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards