Alla inlägg under januari 2016

Av Stick och baka! - 2 januari 2016 12:32

  Hej igen

Lilla Lotta har blivit lite hostig inte kul alls, det blir lego bygg i dag , lilla Lotta fick ju mycket lego i julklapp jätte fina saker mest lego friends , detta älskar ju Lotta. 

i dag blir det detta som ska byggas .

Hej igen idag kom äldsta sonen med sin fina fru och deras lille prins , och deras två fina hundar Cindy och Zäta , det var så trevligt att få ha de här, vi fikade bara förstås.

Nu sitter vi på akuten i Ystad med lilla Lotta , hon har ont i öra och hals och hostar, Lotta smittar ju aldrig någon efter som lilla Lotta alltid går på (antibiotika) amimox.

 Vi kom till akuten klockan 18,15 och nu äntligen har de undersökt lilla Lotta , inga tokiga värde alls men nu byter de ut amimox mot spektramox skönt , det tog knappt tio minuter med läkaren , nu sitter vi och väntar på att de ska ta bort lilla lottas kanyl i armen och att vi får medicin med oss hem och klockan är nu 23.10 hoppas att vi snart kan få gå hem . Jag somnar ju snart. 

Av Stick och baka! - 1 januari 2016 10:48

                Hej

Först och främst vill jag tacka alla som grattade oss på vår bröllopsdag och jag tackar för underbara blommor och presenter , tusen tack ännu en gång.

Frukost avklarad och bäddningen håller min man på med, min mans tvillingbror och hans fina fru har sovit över,och vår yngsta dotter med familj har sovit här sedan lille julafton 2015 , de åker till Göteborg i dag med mina underbara barnbarn. Våra presenter ska jag visa er snart . Nu sitter jag i soffan med mitt barnbarn nummer två lille W. Jag mår ganska bra , men fattar inte riktigt varför att mina tarmar  inte kan leva ett normalt liv.

Nu städar min man runt och jag vilar mig på soffan .

LANZA STYLER fick jag av min man tack. 

Present kort av våra stora barn med respekliva. Tack 

Av min mamma och Bengt 1000 kronor och stor blombukett.

Vas ( rund) med tulpaner av våra vänner L och A Tack

Tina med familj blommor tack

Blombukett och 300 kronor av min mans tvillingbror med fina frun  tack.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards