Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Stick och baka! - 4 mars 2016 17:19

Hejsan

Dagen började med att vi körde till Ica supermarket i Skurup och Coop extra i Skurup med och handlade all mat med mera till min yngsta sons kalas som blir i morgon.

Jag lovar att det blir massor av bilder i morgon.

Nu väntar vi bara på att min dotter och hennes familj från Göteborg ska komma till oss,

de har ingen så de åker ju tåg hit, åker till Skurup och min man hämtar de där.

De kommer inte från 19,45 så det är många och långa timmar dit.

Lilla Lotta skulle haft sin assistent E här  i dag men hennes pojkvän har influensan och E får inte komma hit då så lilla Lotta får det med. Det är ju så här att lilla Lotta har jätte dåligt immunförsvar , men vi klarar ju detta själv med förstås, och lilla Lotta blev inte ledsen för att inte E fick komma, tur var ju det.

Jag har även gjort en räksmörgåstårta , den ska vi äta när dottern Tina och hennes familj kommer.

Mitt yngsta barnbarn är ju tremånader nu och han väger 5,700 , han är så fin en riktig prins, världens finaste prins är han.

Jag har tre underbara barnbarn två underbara prinsar och en prinsessa, 

Tänk att jag fått denna äran att bli både farmor och mormor, det finaste som finns.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards