Alla inlägg den 1 april 2016

Av Stick och baka! - 1 april 2016 07:44

Hejsan

Nu sitter jag vid köksbordet jag och lilla Lotta och lille W har precis ätit frukost.

Nu väntar ju lilla Lotta på sin assistent E.

Jag sitter och skriver har mitt näst yngsta barnbarn W sidan om mig vill gärna hjälpa mormor. 

 Det har frusit i natt tråkigt jag som längtar efter våren.

Fast solen lyser för fullt så skönt.

I dag måste jag dammsuga och plocka här lite, passar på när lottas assistent E är här.

Det var så bra igår vi serverade taco och grönsaker och alla verkade vara nöjda.

Och jag glömde att ge yngsta barnbarnet den stickade tröjan. 

Men vi ses säkert igen om några dagar hoppas jag på .

Ha nu en trevlig dag .

Och glöm nu inte att ni kan bli lurade i dag 

April April......


Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards