Alla inlägg den 2 april 2016

Av Stick och baka! - 2 april 2016 11:56

        Hejsan

Vilken underbar dag det är sol och det blåser inte så myscket.

Vi startade med frukost och sen blev det en tripp till Ica i Skurup.

Vi ska grilla korv i dag och min mamma och bengt kommer till oss och ska äta lite med oss så mysigt.

Jag har mitt äldsta barnbarn kvar här , hon är så underbar och duktig..

I går hjälpte hon morfar att kratta gräsmattan är det sådant som heter barn arbete hihi.

Jag fick så fina födelsedags presenter av min dotter Tina och hennes familj ( jag fyller inte år nu) Men Tina kan inte komma när jag fyller år.

Jag blev inte bara glad utan jätte glad för dessa sakerna .

Dessa presenterna är inhandlade i Göteborg hos leilas affär .

Tusen rack för dessa presenterna .

Vi har tagit ut våra trädgårdsmöbler i dag , nu måste det bli vår.

Min mamma och Bengt var här och vi åt ute sen gick vi in och fikade kaffe . Tidningarna lilla Lotta och lilla A  köpte på Ica idag heter lego Friends och där fanns lego att bygga och fyra vykort. Lilla A har skickat till sin lillebror, farmor,gammelmmorfar och Robin sen åkte vi och postade dessa

Lilla Lotta har skickat till sin assistent E och postade det med.

Det har varit mycket ute lek idag.

Vi har även varit och tittat på hästarna och fåren.

Och det blev lite godis med.

 

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards