Alla inlägg den 3 april 2016

Av Stick och baka! - 3 april 2016 11:09

  Hejsan 

I dag ska jag och mitt barnbarn A gå på bio i Malmö , vi ska se Alfons Åberg ,

det är första gången för lilla A att gå på bio , det ska bli så trevligt för lilla A ,

A tycker om Alfons Åberg , vilka barn gör inte detta??

Denna bio går på Filmstaden i Malmö .

Vi åker med ( med min man ) han kör oss dit och hämtar oss.

Sen får vi se vad som händer efter bion.

Jag och min man har pratat om att gå och äta hamburgare eller något , vi får se vad som händer.

Mitt lilla barnbarn ha kläder på sig från femme collection , den är så fin på henne.

Hej vi var ju och tittade på Alfons Åberg A tyckte det var bra, efter det åkte vi hem men det blev ett stopp på Mac Donald i Svedala , fy det var så grisigt med gammal mat på golv och bord och det var fullt av sopor , där man ska kasta där var det stopp.

Jag torkade själv av vårt bord, och vi åt , sen bar det hem , lilla A är så nöjd och nu är det snart lägg dags för lilla underbara A .

Lilla Lotta och mannen åkte till Leif och Siv , när vi var på bio.

 Jag vill bara säga  jag tyckte att bion var bra gå och se den med era små barn .

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards