Alla inlägg den 7 april 2016

Av Stick och baka! - 7 april 2016 06:57

  Hejsan 

Sitter ensam i köket alla andra sover , ganska skönt att bara få va.

Dagen i dag blir att tvätta och plocka här .

Imorgon åker vi till Göteborg och vi är ( jag , lilla Lotta och mitt barnbarn A som bor där)

Gud vad dagarna bara sprungit i väg , svårt att fatta att det är fredag i morgon.

Vi ska åka SJ till Göteborg i morgon det tar ca 2,15 minuter alldeles lagom.

Ska bli mysigt att få träffa barnbarnet W och min dotter Tina och även att få träffa min svärson Mårten .

Nu vaknade mitt lilla barbarn A och nu kommer lilla Lotta med nu blir det att  göra frukost .

I dag har lottas assistent E varit här , detta gillar lilla Lotta.

Fick ringa till doktorn för lilla Lotta har smultron tunga nu igen och har ont i halsen.

Det blev Spektramox igen stackars lilla du.

Blev så förbaskad när jag öppnade ett brev från ortopeden i Malmö, ni ska få läsa detta med.

Lilla Lotta har så ont periodvis  i sina hälsenor ( de är förkorta) får äta alvedon då.

på grund av att hennes sjukdomsbild är stor så får hon vänta extra länge för att få tid på ortopeden är detta klokt när man har ont och är i hennes situation ( lilla Lotta är gravt förståndshandikappad,) bara för detta så blir vänte tiden längre jag BLIR så förbaskad, behandlar man folk på detta vis, min lilla Lotta har ju förstås jätte hög smärt tröskel men fasiken ska hon gå runt och inte få hjälp

Middag här idag  kokt potatis , brun sås, kokta morötter och köttfärslimpa på skinkfärs.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards