Alla inlägg den 25 april 2016

Av Stick och baka! - 25 april 2016 06:19

  Hejsan

Vaknade till snö , April väder, snön ligger på bilarna , det snöar fortfarande.

Igår kom äldsta sonen med sin fina familj.

Och vi åt middag med de.

Lille D är så söt , farmor lilla hjärta är han, han är så glad och mysig mitt lilla hjärta.

Jag har börjat sticka på en sitt puff, till mina barnbarn i Göteborg, den ska fyllas med frigolitkulor, man ska sy en inner kudde med frigolit i . Den kommer säkert att bli jätte fin. Kan säkert vara jätte bra att ha på balkongen. 

Bild kommer på den.

I dag kommer lilla lottas assistent E.

Idag ska lilla Lotta  till röntgen i Malmö , röntga fötterna och sen till ortopedläkare efter detta.

Min mamma och Bengt kommer och hämtar oss och kör oss till sjukhuset i Malmö , sen stannar vi några dagar hos de, ska bli så mysigt att vara där och mysa med dem.

Lilla Lotta sover ännu så skönt , även min man nu ska jag sätta på kaffe Och mysa själv.

Lite bilder kommer senare .

Ha nu en bra dag alla ni där ute.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards