Alla inlägg den 29 april 2016

Av Stick och baka! - 29 april 2016 19:37

Hejsan på er allihopa.

Vaknade redan fem i morse , nu är jag ganska trött.

Lilla Lotta har haft sin assistent E här i dag de baka en god tigerkaka.

Jag följde med min fina svärdotter och hennes underbara barn mitt barnbarn lille D .

Vi var i Skurup på trend och svärdottern handlade två jätte fina tunikor och en kofta .

Sen körde vi hem till mig och åt köttgryta och ris.

Och till kaffet blev nybakad tigerkaka mums mums.

Sen körde lilla svärdottern hem.

När lilla lottas assistent E kört så körde vi till Skurup och handlade lite på Ica sen bar det iväg till Skivarp till Gunnebo handelsträdgård, det blev fyra lerkrukor och två gurkplantor och två tomatplantor för utomhus placering, och det blev två glassar med lilla Lotta åt en strut glass och jag en lakrits glass vill bara ha höljet.

Nu ligger jag i soffan och slö tittar på teven. 

Ska titta på fyran leta dance.

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards