Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Stick och baka! - 5 maj 2016 12:02

          Hejsan allihopa

Det är så underbart väder i dag , solen lyser på min bleka kropp, så skönt.

Min yngsta dotter kom igår kväll med sina små underverk till oss, så mysigt det är att få mysa med sina barnbarn.

Vi har börjat förbereda till middagen i dag .

Middag i dag blir :

Pommes, grillade hamburgare, fich and chips.

Alla barnen kommer med sina respektive , och min underbara mamma och Bengt kommer med.

Vi sitter ute och äter i dag.

Varför spökar min mage hela tiden , jag blir så trött på detta.

Nu ligger jag och vilar mig på soffan.

Min yngsta dotter Tina och hennes (yngsta barn ) En son är det .

Och här är hennes ( äldsta) det är en tjej.

Vi har haft en underbart skön dag, så underbart väder.

Rapsen blommar för fullt här i Skurup.

Nu blir det soffläge för min del.

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards