Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Stick och baka! - 6 maj 2016 07:35

Hejsan på er 

Vaknade av solen, och sen kom mina underbara barnbarn med orden , mormor, mormor, mormor.

Jag blir så varmt i mitt hjärta .

Äldsta barnbarn sa mormor äta frukost nu och popcorn sen. Lilla underbara A ville så gärna ha popcorn i går kväll , men det var försent då.

Det får bli idag istället lite popcorn och mys blir det i eftermiddag eller tidig kväll .

I dag kommer även lilla lottas assistent E . Fullt ös medvetslös nu tog jag ju i.

Nu är frukosten avklarad och vi sitter i soffan och myser, samlar bus i hela kroppen.

Vilken underbar dag jag hade i går med mina barn , barnbarn och min mamma och Bengt . Jag barnbarnen och deras mamma och min man åkte till mossbystrand , vi har världens finaste sandstrand , barnen badade fötterna i havet, lite kyligt men så mysigt.

Nu har barnbarnen fått åka morfars Chevrolet cabriolet  1961 en tur och nu blir det glass.

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards